Jak zorganizować event firmowy? Przydatne wskazówki

Organizacja firmowych wydarzeń, zarówno tych czysto biznesowych, jak i integracyjnych to zawsze duże wyzwanie. Jak się do niego przygotować, by finalnie event został przeprowadzony od A do Z tak, jak tego chce właściciel przedsiębiorstwa? Od czego zacząć i o jakich elementach eventu nie wolno zapomnieć?

5 ważnych wskazówek do przygotowania firmowego eventu

1. Szczegółowe opracowanie części merytorycznej i rozrywkowej wydarzenia. Tu pod uwagę należy wziąć czas poszczególnych wystąpień oraz ich różnorodność tematyczną.

2. Ustalenie terminu, zaproszenie uczestników i wcześniejsza rezerwacja miejsca na event. Najlepsze sale eventowe trzeba rezerwować z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, dlatego nie powinno się tego odkładać na ostatnią chwilę.

3. Stworzenie strony internetowej dla medialnej oprawy wydarzenia. Dzięki takiej stronie można o evencie poinformować media, zaprosić prasę czy nawet sprzedawać bilety wstępu.

4. Zaproszenie gości i patronów podnoszących prestiż imprezy. Gość z pierwszych stron gazet czy twarz rozpoznawana z telewizji na pewno przyciągnie na wydarzenie więcej osób.

5. Przygotowanie materiałów reklamowych i upominków dla uczestników.

Delegacja części eventu na firmy zewnętrzne

Bardzo ważne jest delegowanie istotnych elementów organizacyjnych eventu na firmy zewnętrzne. Dotyczy to m.in profesjonalnego cateringu, który zadba o przerwy kawowe, obiadowe i kolację dla uczestników.

Dobrym pomysłem jest również zatrudnienie tzw. prowadzącego event, który w przerwach między blokami merytorycznymi będzie zapełniał czas gościom, zapowiadał kolejnych prelegentów czy po prostu tworzył dobrą atmosferę podczas spotkań integracyjnych organizując np. konkursy, zabawy czy zadania rekreacyjne. Taka osoba nie powinna być pracownikiem firmy, a profesjonalistą zewnętrznym, który w prowadzeniu eventów ma wieloletnie doświadczenie. Warto także przemyśleć oddelegowanie na firmy zewnętrzne przygotowania aranżacji pomieszczeń: na rynku jest wiele firm specjalizujących się w wynajmie atrakcyjnego oświetlenia eventowego, mebli, sprzętu multimedialnego czy innych ciekawych gadżetów urozmaicających imprezę np. fotobudki, skanery ruchu, trójwymiarowe tunele itd.

Oceń artykuł
[Suma: 0 Średnia: 0]

Podobne posty

  • Najprostsze kroki do kariery w finansachNajprostsze kroki do kariery w finansach Młodzi ludzie często marzą o zrobieniu gigantycznej kariery w finansach. Są przekonani, że tylko ten kierunek pozwoli im zarabiać prawdziwe pieniądze. By zabrać się do tego w odpowiedni sposób, warto skorzystać z podpowiedzi ludzi, którzy mają […]
  • Umowa o pracę – z czym to się wiąże?Umowa o pracę – z czym to się wiąże? Umowa o pracę należy do najbardziej pożądanych umów przez potencjalnych pracowników. Bowiem to właśnie dzięki zatrudnieniu na umowę o pracę, pracownik ma stabilność zatrudnienia.  Czym jest umowa o pracę? Umowa pracę jest to nic innego, jak […]
  • Umowa o pracę, zlecenie i o dzieło – charakterystykaUmowa o pracę, zlecenie i o dzieło – charakterystyka Osoby pracujące w Polsce - nie na własny rachunek - mogą być zatrudniona na podstawie trzech umów, do których należy zaliczyć: umowę o pracę, umowę zlecenie oraz umowę o dzieło. W artykule chcielibyśmy poruszyć kwestię różnic między tymi […]
  • Angielski w biznesie – dlaczego profesjonalne tłumaczenie jest niezbędne?Angielski w biznesie – dlaczego profesjonalne tłumaczenie jest niezbędne? Współpraca na gruncie międzynarodowym sprawia, że poszerzają się możliwości. Prowadzenie działalności gospodarczej o zasięgu międzynarodowym, poszerzanie swoich wpływów na zagraniczne tereny lub otwarcie terenowego oddziału korporacji wymaga […]
  • Kredyt pod zastaw mieszkania bez zdolności kredytowej – czy jest możliwy?Kredyt pod zastaw mieszkania bez zdolności kredytowej – czy jest możliwy? Fortuna kołem się toczy, a na świecie nie ma nic niezmiennego. Może się zdarzyć, że do niedawna stabilna sytuacja finansowa nagle staje się niepewna lub wręcz zła. Wystarczy spojrzeć na ostatnie miesiące i to, jak przez pandemię koronawirusa […]