Wielorazowe, ekologiczne torby posiada w swoim domu zapewne każdy z nas. Idealnie sprawdzają się na zakupy czy weekendowe wyjazdy. Złożone są niewielkie, można nosić je ze sobą na zakupy, a gdy się zabrudzą – wyprać z pozostałymi ubraniami w pralce. Nic dziwnego więc, że z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. W sklepach dostępna jest niezliczona ilość wzorów i kolorów toreb, lecz najpopularniejsze są takie, posiadające ciekawe, proste symbole lub też krótkie acz chwytliwe hasła. Wszystko wskazuje więc na to, że potraktowanie ekologicznych toreb jako reklamy dla swojego biznesu może być lukratywnym pomysłem. (więcej…)

Posiadanie własnej strony internetowej to nie tylko stałe jej uzupełnianie, jak również dbanie o aspekt wizualny witryny. Aby w precyzyjny i korzystny sposób zatroszczyć się o własny serwis, jak również podnieść jego popularność, warto zwrócić szczególną uwagę na kilka ważnych elementów, których nie widać na pierwszy rzut oka. Głównym elementem, który pozwoli wyróżnić  daną witrynę jest jej optymalizacja. Na czym ona polega? Jakie działania SEO pozwolą wyróżnić serwis? Które z nich są najbardziej przydatne? (więcej…)

Podobnie jak charyzmatyczni przywódcy, silne marki posiadają określoną tożsamość – zestaw cech oraz wartości, jakimi kierują się we wszystkich działaniach. Potrafią zaspokajać potrzeby i wywoływać emocje. Dzięki temu są wiarygodne, a konsumenci chętniej nawiązują z nimi trwałe relacje. Tym, co odróżnia je, od konkurencji jest świadomość tego, że ludźmi rządzą pragnienia. Niezmienne i niepodważalne.  (więcej…)

Dzisiejsze działania marketingowe w dużej mierze powinny skupiać się na Internecie. Taka jest już specyfika dzisiejszego rynku, że ludzie mniej wierzą reklamom tradycyjnym, bardziej skupiając się na tym co znajdą w sieci. Nic więc dziwnego, że znane marki, jak również małe, lokalne firmy podejmują współpracę z influencerami. (więcej…)

W dobie dzisiejszych czasów coraz więcej osób decyduje się na założenie sklepu internetowego. Bowiem wiąże się z tym obniżenie kosztów prowadzonej działalności, jak również możliwość dotarcia do większego grona potencjalnych klientów. (więcej…)

Wielu ekspertów marketingowych zwykle określa markę, jako zestaw strategii mających na celu generowanie pozytywnego wizerunku i skojarzeń dotyczących firmy. Kiedy są te same ceny i funkcjonalność, a nie ma sposobu, aby skupić się na estetyce, to jak odróżnić swój produkt od konkurencji? Trzeba pracować nad swoją marką, sprawić, by była wystarczająco zauważalna, aby ludzie kojarzyli z nią określone wartości i woleli ją od innych. (więcej…)

Straty finansowe wynikające ze złej obsługi klienta są podstępne, trudne do zauważenia, a nawet trudniejsze do obliczenia. Ale zamiast rozpaczać trzeba zrozumieć, gdzie ukryty jest problem i jak go rozwiązać.Teraz dużo mówią o marketingu i słusznie, ponieważ coraz trudniej jest przyciągać klientów w obliczu rosnącej konkurencji. Ale zaskakujący jest inny fakt: niewiele osób mówi, co zrobić z klientem po tym, jak przyjdzie. Jeszcze mniej wspomina się o tym, ile pieniędzy przedsiębiorcy tracą, nawet nie zdając sobie z tego sprawy, gdy menedżer jest niegrzeczny lub banalny, ignoruje klienta. Według niektórych prezesów firm biznes polega na tym, jak poprawić życie klienta. (więcej…)