Sukces – jak osiągnąć go na rynku?

Otwierając własną działalność gospodarczą jesteśmy skoncentrowani na tym, aby osiągnąć sukces na rynku. Mamy w sobie wiele ambicji i motywacji. Idziemy jak burza do przodu po czym okazuje się, że nasz pomysł nie wypalił. Jak osiągnąć sukces na rynku, aby móc cieszyć się z rosnących zysków?

Odpowiednie umiejętności

Każdy z nas ma jakieś predyspozycje. Ktoś pięknie maluje, ktoś tworzy wybitne dania, a ktoś inny zachowuje się niczym serialowy MacGyver i nie tylko naprawia wszystko w kilka sekund, ale tworzy prawdziwe wynalazki z niczego. Takich umiejętności można wymieniać bez liku. Decydując się na prowadzenie własnej firmy celujmy w tą branżę w której czujemy się naprawdę dobrze. Poszliśmy do szkoły chemicznej, ponieważ wszelkiego rodzaju substancje od zawsze nas fascynowały? Wiedza ze szkoły mocno siedzi w naszych głowach? Może warto wejść na rynek z nową kombinacją środków higienicznych przeznaczonych do czyszczenia domu lub innych powierzchni? Róbmy to w czym czujemy się dobrze, co sprawia nam pasję. Pomimo ogromnej konkurencji na rynku, każda branża stoi przed nami otworem. Jeżeli jednak mamy robić coś z przymusu, to wiedzmy, że szybko będziemy musieli pogodzić się ze smakiem porażki.

Motywacja i pęd do sukcesu

Brzmi to trochę górnolotnie, jednak wiara we własne siły jest w stanie przenosić góry. Jeżeli będziemy wierzyć, że jesteśmy zdolni, że nasze umiejętności są naprawdę duże (ale nie przekłamane!), to w końcu uda nam się wejść na górę o nazwie “Sukces” skąd będziemy mogli podziwiać miejsce leżące daleko w dole skąd rozpoczynaliśmy. Przy czym prowadząc własną firmę musimy nauczyć się goryczy porażki. Nie raz i nie dwa podwinie nam się noga. To całkiem normalne. Nie możemy jednak brać tego za złą monetę. Każdą porażkę zawsze trzeba przekuć w sukces. Pomimo swojej wspaniałości nauczmy się dostrzegać również wady, które będą jasnym komunikatem ze strony naszych klientów. Pokora, motywacja, pęd do sukcesu, afirmacje, wiara we własne siły, a branża stanie przed nami otworem.

Oceń artykuł
[Suma: 0 Średnia: 0]

Podobne posty

  • Jak dobrze motywować swoich pracowników?Jak dobrze motywować swoich pracowników? W zdecydowanej większości przypadków za sukcesem każdej firmy stoją jej pracownicy. Inaczej jest w przypadku firm jednoosobowych. Dzisiaj jednak skupimy się na pracownikach, którzy w odpowiedni sposób zmotywowani będą działać na to, aby firma […]
  • Kiedy zwrot podatku? – mantra początku rokuKiedy zwrot podatku? – mantra początku roku Moment oczekiwania na zwrot podatku łączy się nie tylko z koniecznością złożenia deklaracji, lecz także z dotrzymaniem obowiązkowych terminów. Zobacz, kiedy możesz zadać sobie pytanie o zwrot podatków, a kiedy będziesz musiał zrezygnować z […]
  • Zarządzanie firmowymi finansami – na co zwrócić uwagę?Zarządzanie firmowymi finansami – na co zwrócić uwagę? Planowanie firmowych finansów nie jest tak łatwym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Przewidywanie kosztów, zysków, środków przeznaczanych na reklamę czy na dalsze firmowe inwestycje - to wszystko rzeczy, nad którymi trzeba zapanować. Jak to […]
  • Czym charakteryzuje się spółka partnerska?Czym charakteryzuje się spółka partnerska? Spółka partnerska należy do kategorii spółek osobowych. Została uregulowana przez kodeks spółek handlowych z dnia 15 września 2000 roku. Czym jest spółka partnerska? Spółka partnerska jest tworzona przez wspólników, którzy w celu […]
  • Jak skutecznie pozyskiwać nowych pracowników?Jak skutecznie pozyskiwać nowych pracowników? Rotacja w wielu firmach jest duża. Oznacza to, że pozyskują one wciąż nowych pracowników do pracy. Jaki sposób jest najlepszy? Jak zdobyć najlepszych pracowników, z których powstanie zespół marzeń? Skuteczne metody pozyskiwania […]